17.3.10

skoleprat hehe

de siste fem timene har jeg tilbringt på en hard tre stol. er ikke rart ræva mi blir flat!! i tillegg blir man tvingt til å se på triste massakrings filmer fra andre (Eller første?) verdenskrig. til dere nerder heter den schindlers liste og den varte i TRE, HARDE timer. fyfaen som ræva værket etter det.
men måtte ta litt freetime mens læreren var ute.

useriøst JEG er seriøs, men downsen vesia meg??

herregud ingen som klarer å være særiøst?!! jeg er loner jeg... sånn særiøst.

Etter det tok vi bussen til øvre skolen, (Vi går på brakkejævler pga oppussing på nedre skolen) og fikk undervisning om nettmobbing!!! tenkt dere at bilder man legger ut, alltid vill ligge der, ting man skriver alltid vill være der. litt sykt! (hehe særiøøøs)

nå kom min STERKE storebror på besøk. mamma har disket opp litt kjøttkaker i brunsaus etter min brors ønske. jeg er ikke sååå glad i det. liker best salat med nystekt kylling i.. nei ;)
senere er det undervisning i kjerka!! gleder meg som en femåring på julaften!!!!!! NEI! fuck kirka når det er kjedelige obligatoriske møter.. andre buller når man levde livet på mjuklia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar