14.3.10

toilldag

var på toilldag igår. mammas pengbok var åpen.. helt til jeg hadde brukt over tusen kroner. (1084 BEINT!!) jeg brukte ikke kalkulator på å regne det ut, neineinei!

match/voice of europe - 199kr. mye finere på!

gina tricot- 129kr.

ridetights fra gina tricot - 199kr.

fra dna - 299 (!!!!!!!) oterske kroner

concealer - 50% på en ellr anna pris. maskara 98kr.

jeg gikk fram og tilbake å trillet på en barnevogn utenfor gina tricot ved munkegata igår. med tusen poser på armene. så sikkert ut som en sliten arbeider fra gullgruvene i afrika. siden du sikkert lurer på om jeg er gal, som triller på en barnevogn. så lå det faktisk en bebi på TRE UKER neddi! på sin treukers dag tilbringte hun seks timer i byen...

snart kommer bebien, søstra mi og kjæresten på besøk. i den anledning har jeg baket kanelboller og sjokoladeboller (eller mamma, men jeg hjalp henne å bake sjokoladebollene)
og etter det skal jeg på pizzadate med mine to otervenner marte og aase.

1 kommentar: