19.3.10

var på jødemuseum idag!! mye bedre enn å sitte på plaststol på brakkene og få flatere rumpe. men måtte GÅ fra sentrum til byåsen da. F-M-L. stoppet på ica og kjøpte en bærepose med kvalmende mat for og trøstespise litt. dessverre så kjøpte jeg bare en iste og fikk tørsteanfall. skulle kjøpt to. men var på vei inn så sier læreren min: NÆI!!!! NO E DET ETT MENUTT TE VI SKA GÅ!!!. (trønder æ shø) LOL!!!!!! INTRO: marte bor på byåsen, jeg bor på flatåsen....
påvei hjem til marte tok jeg av i slushværet. så skulle vi hjem til meg, og da er det flott med brødposer når skoene er mer vannete enn rødehavet. da jeg kom hjem lå det to poser på kjøkkenbordet. en med en skinnjakke og en med en tskjorte og ett skjørt. t0sen tak mama hehe løw yah p0zi!!!!!!1
___________________________________________________________________ nå er det grændis på gang og slasking foran tven med pcen på fanget! i <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar