16.3.10

klageinnlegg nr 1


idag våknet jeg klokken halv ni. så kom oter nr 2 til meg og vi otret ned til butikken med utebuksa, pølser og svartpose i sekken. klar for å ta buss til skistua-gå til lian-GÅ hjem!!!! kafaen for ett opplegg. det var DRITTkaldt!!! aldri gå på tur ut i snøen folkens! helsefarlig!!

lærerne sa at det var "aking" når vi kom fram, og grilling. bålet levde i TI usle minutter og alle med pølser rundt fingrene kjempet for å få en liten flammeflekk. like før jeg tok frem ligtheren og grillet pølsa der heller!!
"akingen.." i EN tynn bakke som var 20meter lang. LOL! så dro vi etter en time, og gikk i to timer til. rumpa mi er fortsatt ikke strammere. hvordan skal dette ende?!? hvordan gjør dere trene-mennesker det? går dere fem timer hver dag? det funker ikke hos meg. men jeg er jo spesiell ;)

etter jeg kom hjem klokken to. reiv jeg av meg klærne og hoppet (bokstavelig talt) inn i dusjet. og satt der i 40 minutter. og etterpå skulle jeg gjøre lekser. men jeg kjedet meg sånn at jeg sovnet.. våknet halv åtte!!! fml, døgnet er snudd igjen. skål bevere.

1 kommentar: