14.3.10

otergjengen på oppdrag

det ble ikke noe pizzadate med otervennene mine. marte var litt blakk så ble barnemeny med pølse og chips... mens vi andre otere bestilte kozikebab og pepsi.. oh! ble mett etter en halv, og hadde igjen en og en halv enda. fml. 130 kr på å bli mett så fort!!!!!

siden jeg har så høy iq tenkte jeg å ta med meg den siste kozien men vi skulle ut så la den ideen på snøskoffla med resten av DRITTsnøen.

her leker vi gængstahs på solstudioet. autograf????? neida, men det er så helvettes kaldt ute og det snør som om jeg skulle skjenket pepsi i ett glass! DA er det ille. (se ilder nr 1? misfoster)
så hang vi utafor butikken for EN god grunn hehe hemmelige otersoppdrag.

HEHE kom på at jeg skal skrive søknad i norsk til imorgen. ops hehe busy lady har ikke tid ikveld gitt. hadebra cupcakes muffins snowflakes hybelkaniner kamelcømm

1 kommentar: